dimecres, 19 d’agost del 2009

La Grip A passa de llarg del Garraf

De forma excepcional, el temut virus decideix no quedar-se a Vilanova i la Geltrú, entre d’altres coses, per la manca d’aparcament.


En una carta enviada a la redacció de l’Espigall, la grip A decideix passar de llarg de la futura capital de la vegueria del Penedès per la quantitat d’inconvenient que hi troba.

Per començar, assegura, venia directe de l’aeroport del Prat, i al passar pels túnels em van clavar més de 5 €! I em vaig descarregar encomanant-me al pobre noi que hi havia cobrant al peatge. Continua dient que,en arribar a Vilanova no vaig trobar aparcament enlloc, que no fos tornant a pagar, evidentment.

Sobre la xarxa viària vilanovina creu que hi han masses carrers tallats i aixecats. I els que no ho estan, estan plens de sots. I continua dient que, si no estan aixecats ni carregats de forats, estan plens de bandes sonores.

O sigui que només amb una passada per la nostre ciutat ja va haver de dur el vehicle al mecànic. Només volia que m’ajustessin els amortidors, assegura, i em van ajustar i canviar tantes coses que deien que s’havien de canviar, que vaig haver-me d’hipotecar de per vida. La meva descendent, la grip B, estarà contenta amb l’herència que li deixo!

Acaba la carta acomiadant-se amb mal regust de boca de la ciutat, i dient que ens quedem només amb la grip normal.


Recomanacions del Ministerio de Sanidad:


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Press Release Distribution